In my darkness you are the light *


God morgon! Jag vaknade för en stund sedan & satte mig då här och redigerade
lite bilder som denhär. Den blev inte så bra jag vet. Men jag gör det med hjälp utav Gimp
& inte Photoshop, även om jag skulle vilja ha Photoshop. Idag ska jag & mamsen
leta upp tågtider för jag åker och möter Denise på Måndag i Borås, annars får hon
göra så många tågbyten själv, och det är väl inte det som hon är bäst på precis. 
Annars så ska jag hjälpa lillasyster att dela ut inbjudningskort till hennes barnkalas.
Oj! Ja får visst inte säga barnkalas, det ska vara fest! Säg inte att jag så det! ;p 
Nu ska jag ta och se om jag lyckas hitta tågtider på egen hand så ha det så bra! Kram Ida <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0