Love my hair *


(Oj, haha stor bild! ;p)

Mitt hår gör min dag idag liksom! ;) Idag har jag en såndär bra "hårdag" som
man säger. Jippi! Önskar att jag hade det varje dag! ;p Men förutom att mitt hår
känns bra så har jag köpt extrasäng eftersom att Denise kommer imorgon
istället för på Måndag. Kulkul! Efter att jag vart nere på Jysk en sväng så åkte
jag hem och var med Sebbe.Vi gick till lokalen och fixade i ordning lite för imorgon
ska det ställas till med min lillasysters barnkalas där! Och jag ska vara lekledare. Jippi! -_-
Jag har en känsla av att jag kommer somna till dansmusiken & när dom springer runt och
larvar sig. Ja, småbarn ni vet! ;) Sen ska Denise komma och då blir det roligt! :)
Men nu sitter jag här och väntar på att Sebbe ska ta sin telefon och knappa in
mitt nummer och för att sedan ringa och säga att han ätit klart! ;) Så nu ska jag
dricka upp min LOKA och hitta på något, kanske blogga lite till!
Ha det fint! Kramar Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0