Måndag *


Tjosan! Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tre. Ska till funcity
då med kompisar, tror jag. I förra veckan så var ju Denise här, då var vi på
Liseberg och roade oss. Men jag vågade inte åka precis allt. Men kul var det.
Annars så har vi sovit hos min mormor och morfar för ingen var hemma så
vi stack dit & var ensamma där i två nätter :) Det kändes nästan som att man
bodde där! Haha. ;p På torsdag är det långtorsdag i stan, vilket betyder att
allt är öppet till 22.00 på kvällen & just då kommer Martina hem, då ska vi dit! :D<3
Gud vad jag har saknat henne, har nog aldrig saknat någon så otroligt mycket innan.
Men som tur är så kommer hon hem snart! Men nu ska jag äta mat.
Ha det finast <3 Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0