Nyduschad! *


Hejsan! Sitter i mina rosa pyamasbyxor & lilablommiga linne och har precis
duschat. Gott var det. Jag skulle egentligen städat övervåningen idag men
jag orkade tyvärr inte det. Det ser ut som ett bombnedslag eller något! :S
Jag har kommit på en sak som jag bara måste säga. Jag är helt besatt utav
blommiga kläder nu! Jag kollade på en film när jag var liten & jag hade typ bara
blommiga kläder då, så sött! Men iaf så satt jag och kommenterade att de kläderna
var jättefina hela tiden! ;) Så nu vet ni det. Intresseklubben antecknar! Men idag
har jag vart en stund på funcity. Men inte länge. Imorgon så ska jag nog
försöka städa en skvett, har lovat mamma i massa dagar nu, men det har
aldrig blivit av. Sen på Onsdag så kommer min kära Martina hem från Italien
igen! Så då blir det att gå raka vägen hem till henne & krama om henne så att
hon knappt kan andas! ;p haha. Men jag ska äta kvällsmat nu & sen blåsa häret
och sova! Sov så gott! Pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0