One day in the city *

Hej! Nu är vi hemma igen! Jag köpte inget men Denise gjorde det. Men jag
tog några kort på fina saker som jag skulle vilja ha! ;) Haha. Kolla!


Gina Tricot - En tunika.


Ett par söta trosor från Gina Tricot.


Ett par blommiga hotpants med snören i sidorna - Gina Tricot.


Mycket blommigt, jag vet! Men en söt klänning - Gina Tricot.


Så såg den ut på!


En blommig tunika - Gina Tricot.


Så såg den ut på!


Vi drack Pago!


Denise ville visa upp sitt fina kvitto? :p


Sen vidare in till Wilma & såg denhär.


Denhär blommiga klänningen från Wilma.


Jag tror detta är det finaste skärpet jag sett! - Wilma.


En fin bikini från Kappahl!


Denise i sin fina lila hatt! ;)

Detta var min dag det. Vad har ni hittat på idag? :)
Ha det bäst! Kramar Ida ♥

Kommentarer
Postat av: enorbergs

Du har verkligen fallit för blom-trenden :D gulliga kläder.

Kram

2008-06-30 @ 14:41:22
URL: http://enorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0