Partytime *

Jag har bara inte orkat lägga upp något här
denna veckan bara för att Denise var här. Men
hon åkte hem till Jönköping igår igen så jag ska
fortsätta att göra något av det roligaste jag vet,
nämligen att blogga! Jag hann aldrig lägga upp
bilderna på min lillasysters "fest". Så jag gör det nu!


Förmodligen en utav världens mest suddiga bilder, men såhär såg det ut.

Innan alla gäster kom så hade Sofie en liten förfest med hög musik & henne
själv dansandes på golvet bland alla ballonger.

När alla gäster var närvarande så var det dags för paketöppning! Hon fick
bland annat en dagbok, smink & parfym.

När hon öppnat alla presenter så blev alla hungriga så de fick korv m. bröd!

Dom gjorde ryska posten, en riktig höjdare på barnkalas & det var Annas
tur att gå in och, ja vem vet, kanske få en puss av nåon lycklig kille? ;)

Det var alla bilder som blev rätt så bra! Ursäkta om de flesta var lite suddiga.
Men ha det fint! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0