Snart midsommarafton!


God morgon läsare!
Idag går jag in på min femte dag på sommarlovet! Jag har bara varit inne de två senaste dagarna, det har regnat & åskat. Jag kollade på film & åt typ hela tiden ;) haha. Men idag blir det lite mer fart i mig! Jag vaknade vid ungefär halv tio och undrade hur mycket klockan var, men efter att jag hade kollat det så kunde jag inte somna om. Jag, mamma, mormor & min lillasyster ska till Muséet i Varberg, ni vet där Bockstensmannen finns. Det var kanske ett halvår sedan jag var där sist, men där är riktigt kul att gå omkring så jag gör gärna om det! Sen senare idag ska jag förhoppningsvis träffa Sebbe när jag kommit hem & han slutat jobba (sommarjobba). Nu är det inte så värst långt kvar till Midsommar som är på fredag! Dom säger att det ska regna.. nej usch det får vi inte hoppas! Just nu sitter jag och längtar ihjäl mig till nästa måndag då min kompis Denise kommer. Vi ska göra massa mysigt som att åka till Liseberg. Kolla hennes nystartade blogg: http://smultrondenise.blogg.se fast hon har inte skrivit alls mycket, men det kommer. Men nu ska jag strax ta på mig myskläder & göra mig i ordning för en dag på muséet! Hur har ni planerat eran Måndag då?
Ha en bra dag

Kramar, Idaaa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0