Somewhere down the road *



Naaw, tycker inte ni att denna bilden är underbart söt? Jag bara älskar den
så jag piffar upp detta inlägg med den. Idag har jag delat ut inbjudningskort
och cyklat runt i hela stora stan & svettats. Sen åkte vi och dukade i ordning
i lokalen, så nu är det snyggt och prydligt där inne tills på Söndag då alla
barn kommer och stökar ner igen. Efter att vi gjort klart allt det så gick jag ut
och träffade Sebbe en stund, men det var en kort stund och nu sitter jag här
igen, ensam och övergiven framför en dator. Men jag ska nog se om jag orkar
lyfta telefonluren och trycka in numret till Kajsa, så kan vi gå ut en sväng eller
köra moppe. Då är man ju också ute. Men om Kajsa har annat för sig så ska
jag nog läsa & vila eller kolla på någon bra film och äta. Ha det fint! Puss Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0