Strul med bloggen!

Hejsan!

Idag är det Fredag & vi har sommarlov! Martina ligger och göttar sig i solen på Sardinen och jag saknar henne som bara den! Men hon kommer hem om mindre än tre veckor, så jag klarar mig nog. Det har varit lite strul med bloggen, det har inte gått att logga in pga. att dom har "flyttat bloggen" fattar jag det som, men jaja nu är den igång igen! Det har hänt en hel del sen vi bloggade sist men det ska jag ta och berätta för er nu!

Jo, såhär är det att vi har gått över till sommarlov nu, och jag & Martina har gått klart sjuan och börjar då åttan till hösten. Martina slutade skolan ungefär fem dagar tidigare än vi andra eftersom att hon skulle på lyxsemester till Sardinen. Själv så sjung jag på skolavslutningen & det blev mycket lyckat! Jag sjung Angels med Robbie Williams, fast inte själv, med tre tjejer från åttan som börjar nian till hösten. :) Sen har vädret försämrats lite grand med. Det har regnat mer & det är inte lika varmt ute som det var för någon vecka sedan. Min pappa & min lillasyster har fyllt år med! Min lillasyster blev 10 år igår, så jag har lite bilder som jag ska lägga in snart :) Ingen shopping har det dock varit. Men det kommer om ett tag då jag får mina money! ;) Just det! I juli så ska jag, Martina & några fler gå på Adam Tensta konsert! Han kommer hit till Varberg, så om ni kommer så kan ni räkna med att vi står längst fram och bara skriker, hoppar och sjunger så högt vi kan! :) Han är sjukt bra! <3 Men nu ska jag göra i ordning bilderna som jag ska lägga in.
Ha det bra! Sommarkramar, Ida. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0