Yoghurt *


Hejsan! Sitter och tjockar mig på god yoghurt nu till kvällsmat
klockan elva på kvällen! ;) Jag var med Sebbe innan och myste
och kollade på American Pie. Så efter han gick hem för en stund
sedan så hällde jag upp en skål med yoghurt! Mums. Imorgon
så kommer Denise till mig vid middagen ungefär & stannar sedan
här i en vecka. Jo, just det. Martina som brukade blogga här tillsammans
med mig ska sluta med det. Hon är ju i Italien & har vart i ungefär en
månad snart, och lite senare i sommar så ska vi gå över till Devote & blogga.
Men anledningen till att jag bloggar fortfarande är för att jag väljer det själv.
Kan inte vara utan bloggandet ibland liksom. Men nu får la jag ta och
äta upp yoghurten & sedan ska jag sova! Så godnatt och sov så gott!
Pussar Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0