Bilddagboken eller Lunarstorm?

Det har ju pratats mycket om att Lunarstorm håller på och går i konkurs
pågrund av för få läsare. Men bilddagboken däremot har ju hur mycket
medlemar somhelst just nu. När jag och Martina är på stan brukar vi alltid
känna igen massor av folk som vi har sätt på Bilddagboken.

Lunarstorm måste nog göra något åt sidan nu fort innan dom inte har någon
medlem kvar. Jag är medlem på både Lunarstorm och Bilddagboken men
jag föredrar nog mer Bilddagboken (som också förkortas bdb).
Men på senaste tiden har jag inte orkat vara inne där, jag bloggar istället! :)

På bilddagboken kan man lägga upp bilder med rubrik och text till hur ofta man vill.
Sen kan vänner runt om i Sverige gå in och kolla på dina bilder, men det kan du
bestämma själv vilka du vill ska få kolla på dina bilder, bara vänner?, folk som är
inloggade på bilddagboken? eller folk som inte ens har bilddagboken?.
Sen kan ju du också självklart kolla på andras bilder.

På Lunarstorm gör man igentligen inte så mycket. Man kan chatta och ta kontakt
med varandra. Sen har man en press där man kan skriva lite om sig själv och lägga
ut en presentationsbild, man kan också lägga ut bilder i ett galleri.
Inget vidare tycker jag. 

Vad tycker du om Bilddagboken och Lunarstorm?
Vilket är bäst? eller gillar du inte något av det? :)

Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0