Björn Gustafsson-så sööt!!<3

Hej!

Nu var melodifestivalens sista deltävling över för kvällen.
Mina favoriter var: Linda Bengtzing, Charlotte Perrelli & Sibel.
Ock självklart högst i topp... Björn Gustafsson<3
Hur söt får man vara?! Älskar honom något enormt asså!
Jag bara SKA träffa honom någon gång =D Tycker inte ni
att han är sööööt söt sööööööötast i världen typ? :D
Hehe. Nej jag ska inte bara prata om honom nu utan om, my day ofcourse.
jag vaknade vid kvart i nio och låg sen och läste en timma,
sen vid halv tolv så skulle min lillasyster på dans och under
tiden gick jag och mamsen på stan och kollade lite, och jag köpte
bara två par örhängen på Ur & Penn :), men fina va dom (=.
Ses åkte vi hem och då var det bara slapp & melodifestivalen!
Vem tyckte ni var bäst? :) Jag tycker Björn Gustafsson<3 haha!. =D
 
Kramar, Ida.<3

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, Björn äger ju, han borde skickas till finalen haha, nejmen han är så söt så det finns inte ;P

2008-03-01 @ 23:50:39
URL: http://hhejemma.blogg.se
Postat av: belle

Charlotte var bäst ;) Kramar , Belle :*

2008-03-02 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0