Bloggfeber!

Har precis varit inne lite på Stureplan och kollat bilder från gårdagens Melodifestival, sparade varenda bild med Björn! Självklart ska ni få se bilderna här. :)
Och helt apropå ingenting, jag har nu kommit på att jag är helt besatt av bloggar!

Jag följer Ebba von Sydow (Veckorevyn.com), Sigrid (Webblogg.se), Kenza (Blogg.se), Anna Hibbs (Stureplan.se), Michaela Forni (Stureplan.se), Katrin Schulman (Stureplan.se), Linn Gustafsson (Stureplan.se), Elin Kling (Kanal5.se) och Natascha Peyre's (Blogspot.com) blogg. Dagligen.

Inte att jag kollar in då och då.
Åh nej. Varje inlägg. Och när började det här?
Jo, det började med Ebba och Sigrid's. Sen har det bara fortsatt...nej, nu får jag sätta en gräns!
Överkonsumtion är inte bra. Icke.



By the way, här är bilderna. ;)







Kram Martina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0