Det drar ihop sig!

Hejsan!

Det blev lite påskmiddag över sen igår då jag var hos min mormor och morfar, så vi stack dit och käkade upp det sista! haha busar va? =P Jag var också väldigt trött idag, så jag somnade nästan vid matbordet. När jag äntligen kom hem så satte jag på mig myskläder och la mig och vilade, så skönt det va<3 det finns verkligen inget skönare än att sova! Håller ni inte med? När jag vaknade var klockan runt 17.00, så då bestämde jag mig för att städa det sista, det blev aldrig gjort igår men nu är det klart! Skinande rent blev det! Och det passade ju bra att vi hade städat för just då kom Kajsa till mig :) Vi spelade lite Xbox och var ute och gick i snön<3 Det är jättemyckt snö här nere nu! I slutet av mars!? Det är ju inte klokt! Och jag som fyller år den 13 april. Påtal om att jag fycller år då, så kom jag på att det inte alls är långt kvar till dess nu. Jag har en önskelista klar också! Så här kommer den!

Önskelista -08.

- PUSSAR & KRAMAR!<3
- Tid hos frissör så att jag kan färga håret i just precis den blonda färgen jag vill ha!
- Pengar!
- Presentkort på; Gina Tricot, H&M, DinSko, Scorett m.m.
- Smycken.

Ja, det va i stort sätt min önskelista ;). Önskar mig inte så mycket förstår ni.
Jo bara så att ni vet, Martina ska ju åka iväg till oslo på Tisdag. Och då kan ju inte hon blogga, så det blir jag som tar hand om bloggen då! :) Så ni inte undrar varför hon inte skriver.

Har ni kanske något tips på vad jag kan önska mig när jag blir fjortis?
Hugs, Idaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0