Glad Påsk!

image118

Hejsan Allihopa & Glad påsk!

Nu har vi kommit fram till påsken på året 2008 och det börjar nog snart bli vår skulle jag tro! Skönt ska det bli.
Idag på påskafton ska jag till min mormor och morfar i eftermiddag och äta middag. Massa andra ifrån släkten ska också komma så det kommer bli roligt! Efter senare ikväll ska jag smälla påskasmällare! Det är riktigt roligt! :) Jag såg också att det skulle komma många filmer ikväll på TV, så jag får se om det blir lite filmtittande också. Igår städade jag hela dagen och åt nästan ingenting, så jag mådde inte så bra på kvällen igår, jag trode jag skulle få magsjuka! Men som tur var så fick jag inte det. Jag ska fortsätta att städa klart nu på förmiddagen. Jag älskar när det är skinande rent hemma! :D Fast jag städar bara min och min lillasysters våning, och ja hon hjälper ju självklart också till :)
 Vad ska ni hitta på på påsk? :)
Påskkramar, Ida och Ebba!
(min fina vovve på bilden.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0