Idas vecko-sammanfattning.

Tjenare!

Min vecka har varit bra. Skola och så ju men det har väl funkat.
I Måndags så kollade jag TV och va i skolan och i Tisdags typ
samma sak :-), och så var jag med martina också.
Sen kom Onsdagen och då var det plugg och sen plugga till prov.
Provet får vi hoppas gick bra, jag tror det men man vet ju inte exakt. =P
På torsdagen va vi på Musikmöte eftersom att jag, Martina och några
till ska sjunga på ett föräldramöte i skolan., kul kul! Och det betyder ju
att vi missade lektioner! ;o haha! Nej om man tänker på min framtid
så är det kanske inte så bra men jag jobbar igen det sen :)
På fredagen va jag med Martina på stan efter plugget och sen kollade
jag på Let´s dance!! =D
I går (Lördag) så var jag hemma och kollade på Melodifestivalen och Björn<33
F*n vad jag älskar honom!! =D <3
Och idag har jag vart med Martina och vart ute och gått :)
vad har ni gjort i veckan då? :D

Puss, Ida.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0