Läxor & läxor i stora lass..

Hej!
Jag försöker få gjort lite läxor här nu men det är ju bara så tråkigt!
Så jag tog en paus och tänkte blogga lite istället! :) Mycket roligare!
idag har jag försökt lista ut om jag har en ljus eller mörk röst! x)
Haha, men jag undrar verkligen det. Jag frågade Martina och hon tyckte
att jag hade en Elin Lanto-röst, och det va pecs vad jag ville höra! :D
(Jag vill ha ljus röst! ;P)
jag vill bara tipsa er om en sida sen också som jag hittade innan,
som jag inte hade någon aning om att den fanns den heter:
www.salongK.se  . I förra inlägget skrev jag om hur man får fin hy så
kolla den sidan! Står om både kändisar och skönhet, mode m.m!

Men nu måste jag gå och fortsätta plugga! {Mamma blir crazy annars! ;)}
Så pusss!! <3 Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0