Lördag.

Hejsan!
Nu är det lördag igen. Igårkväll kollade jag på let´s dance och Hjälp. Danny åkte ut ur let´s dance! :o
Snacka om att dom kommer få mindre tittare nu asså! Så dåligt tycker jag att han åkte ut. Okej, han kanske dansade sådär men han är ju fin att kolla på! Intesant? :P
men idag ska jag vara med Elina hemma hos mig, vi ska väl hitta på nåt kul! :) Ikväll är det den stora kvällen som alla har väntat på hoppas jag; melodifestivalsfinalen! Jag kan inte bestämma mig för en som jag tycker ska vinna men jag har valt bort: Amy Diamond, Frida ft. Headline, Christer Sjögren & BWO. Sen spelar det ingen roll vem som tar hem segern!
Dom som tävlar är: Charlotte Perrelli, Linda Bengtzing, Sibel, Rongedal, Christer Sjögre, Amy Diamond, Frida ft. Headline, Nordman, Sanna Nielsen & BWO. Vilka tror ni vinner? :)
Kramar, Ida.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0