Måndag.

Hejsan!
Jag sitter vid datorn och funderar på om jag sk gå ut och leka i snön med min lillasyster eller inte! ;) Man måste ju ha lite kul! intesant? :) Det är kanske 2 dm snö har i Varberg. I slutet av Mars också! :S lite konstigt kanske, men vi fick inte våran vinter i December så man får väl passa på nu när det kommer snö på våren. I eftermiddag kommer min kusin till oss och ska sova över här. Och senare MÅSTE jag träffa Martina för hn åker ju imorgon<3 :( Till Oslo och har det gött! Men jag ska nog se till så att jag får det skönare en henne! ;) Jag kommer på något :P. Sen måste jag fixa mina naglar också! Dom ser hemska ut. Men nu ska jag gå och sminka mig och greja! Puss, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0