Me love!

Hi!
Har precis ätit frukost som bestog utav banan/päron yoghurt, en smaskig smörgås med ost & paprika och ett glas juice! Funkar alltid bra för mig :) Jag har suttit en stund framför datorn och slökollat lite kläder, och hittade en svart kappa. Jag kom ihåg att jag ville ha en sån för inte så länge sedan, men jag hade inte råd med den. 699:- är ju inte det billigaste precis.. Tusan också att jag inte höll fast vid att jag skulle köpa en sån, då kunde jag ju tjänat ihop till en. Jag hatar att be om något utan att ha jobbat för det. Nån gång kanske men inte allt för ofta! Då känner jag min bortskämd. Men jag tycker iaf om svarta kappor. När jag berättade för min mamma att jag ville ha sen sån så sa hon att hon hade massor utav såna när hon var i min ålder, det va skitinne då. Jag fick se några kost på henne iklädd i just såna kappor, och sa till henne " fasen att du inte sparade dom! Nu kostar dom ju a minst 500:- nästan!" Då kanske dom inte kostade så himmla mycket. Men jag tror att jag ska spara ihop till en. Eller vad säger ni? Är det värt det? Kisses, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0