Myror i brallan!!!

Hej sötnosar!
Jag sitter ensam hemma och surfar runt på datorn lite. Igår var jag och åkte längdskidor i Åkulla hela dagen så jag hade lite ont om tid för att kunna sätta min och skriva här, hoppas att det inte gör något. Men som sagt jag åkte längdskidor igår och har tväningsvärk i både benen och armarna, så jag kan knappt gå! Hehe, men det är sånt man får leva med. När jag kom hem tog jag mig en dusch och tog på mig pyamas, och vet ni vad jag hittade då? EN MYRA I MINA PYAMASBYXOR! Gud vad rädd jag blev då! :o Jag bara slängde av mig mina byxor och tröjan också och la dom i tvätten, men myran hamnade inte i tvättkorgen utan i himlen - Ja vadå då? Jag kan inte hjälpa att jag hade noll koll över mig själv just då! Klart, jag blev ju kanske lite ledsen sen efteråt eftersom att myran inte finns på jorden längre, men det är ju bara en liten liten myra, right? ;) Men nu tillbaka till skidåkningen, det finns verkligen inget bättre än att åka skidor! Både slalom och längdskidor. DOm hade ändrat på spåret sen vi var där sisst förra året, så det är klart att vi skulle åka fel! Vi völjde ett spår och tänkte att det snart skulle komma lite backar och så, men självklart var det bara ett långt tråkigt spår.. Om vi inte hade vänt så hade vi väl kommit fram till Ge-kås efter en stund! (Åkulla ligger inte så långt ifrån Ge-kås) men om man ska se det från den ljusa sidan, så fick vi ju bara lite extra träning! :) Men nästa år, då ska vi åka till Sälen eller något riktigt skidställe igen och åka slalom vilket r väldigt saknat hos mig. Men nu måste jag kila och klä på mig lite kläder! Kan ju inte sitta i morgonrock hela dagen!
Puss, Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0