Nervös. Nervös. NERVÖS!

Hej sötnosar! :)
Hur mår ni?
Sjöng för nån timme sen för åk 0-5 + lärare. Var faktiskt inte såå nervös innan, det var ändå rätt kul. ;)
Kändes inte som det bästa uppträdandet vi gjort men jag är ändå nöjd.
På ett sätt var allt över så fort att jag inte riktigt vet hur det gick! Men men...
Om några timmar ska vi sjunga igen för föräldrar + ett par elever & lärare. Lite värre än att sjunga för småbarnen som man impar på ganska lätt...

Har funderat på det här med sommarjobb och bestämt mig för att jag skiter i det, förutom om någon skulle fråga såklart. Eftersom jag bara kommer vara 14 år till sommaren är jag inte så attraktiv på arbetsmarknaden...;) Jag får se det här som min sista fria sommar! Jag ska ju vara i Italien i en månad så sommarjobb kanske skulle vara lite olägligt ändå. :)



Massa kramar,
Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0