New shoes!

Hejsan!
Sitter och chattar med Martina direkt ifrån Oslo nu på msn!
Hon har det bra säger hon och hon hälsar till er! :) Jag har vart i stan idag och lämnade tillbaka en bok på bibblan som var en månad försenad! ;) Och så passade jag på att köpa vårskor också! :) det blev dehär som är på bilden! jag såg att Kenza också har såna! Jag gillar dom iaf! :D Nu ska vi snart äta våfflor! Och så ska jag träffa Kajsa senare :) Jag läste precis att dom skulle göra om på blogg.se. ändra tema och så, och göra det bättre att blogga och smartare! Bra tycker jag! :) Jag läste också om Zac Efron nyss. Att hans motspelare i en films dotter är superkär i Zac, och att den dotterns mamma spelar Zacs fru i den kommande filmen, och så skulle dom två spela in en kyss-scen. Och såfort mamma kom hem och hoppade ur bilen kom dottern utspringandes och började pussa på sin mamma bara för att hon hade pussat Zac. Det va lite kul tycker jag! :D Eller vad tycker ni? ;)
Kram, Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0