Onsdag.

Hejsan.
Jag sitter hemma sjuk idag igen, men känner mig
i alla fall en aning bättre än igår som tur är, så imorgon
går jag nog till skolan igen. Under tiden har Martina varit
snäll och informerat mig om lite som har hänt i skolan,
men det som jag missat som jag skulle vilja vara
med om var utlottningen till våran film som vi ska göra,
då jag fick en roll som huvudrollen Ellies bästis Corrie.
(Martina fick huvudrollen.)
Filmen är baserad på en bok från början som heter:
Imorgon när kriget kom, den finns inte på film ännu.
Dom har också övat en del införföräldrarmötet där vi
 ska sjunga och uppträda som kommer
äga rum på torsdag nästa vecka, alltså den 18 Mars.
Sen idag på NO:n så skärde dom i fiskar, som var döda såklart ;-)
Men det skulle ju vara rätt roligat att få se tycker jag, men Martina
tycker att det var sådär kul ;-)

Hittills idag så har jag sovit länge och sen kollat på TV och läst.
Det finns ju inte så mycket att göra när man är hemma och sjuk..
Vad brukar ni göra när ni är hemma och är sjuka?
Ge mig några tips så att jag slipper ha det så tråkigt!
Puss, Ida.<3


Boken: Imorgon när kriget kom.
{Klicka för att se större bild}
Betyg: ♥♥♥♥♥ av 5 möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0