Onsdag.

Hej allihopa!
Hur är det? Själv är det bra, bara lite skoltrött numera. Men det löser sig då det är lov imorgon efter skolan!
Då ska jag bara slappa och verkligen sova ut, och självklart - blogga en massa! Sen får jag nog min månadspeng på lovet så då ska jag verkligen iväl och shoppa, men det gillar inte mina föräldrar. Ni förstår, såfort jag får mina pengar lika fort är dom slut, jag köper upp dom så fort, jag måste verkligen lära mig att spara! Någon som har samma problem? Jag tänker alltid att jag ska köpa någon slagt spargris som inte går att öppna över huvud taget! men då är problemet att jag kommer inte att lägga i pengarna. Någon som har något tips till mig? =/
Jaja nog om ekonomisnack. Jag var i skolan idag och hade tråkigt som vanligt. På gympan så fick vi lära oss yutzy (stavning), vi fick lära oss att slänga personer och såna saker. Sen kom jag hem därifrån och satte mig vid datorn och gjorde sedan läxor, vilket jag gör nu också -_- Men det är lika bra att få det gjort redan nu så man slipper få läxor över lovet, för det vill jag absolut inte! Eller vad säger ni, har ni några läxor över lovet?
Hugs,
Ida<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0