Stan med vännerna.

Dear diary..
Idag har jag vart i stan med Martina och Belinda. Jag cyklade ner och mötte dom på Kicks. Sen efter ett kärt återséende + massa kramar med både Martina efter att hon vart i Oslo och Belinda för att jag inte träffat henne på länge så blev det dags för fika, det va skönt att få prata av sig lite, eftersom att det var ett tag sedan jag träffade de båda två. Jag åt en ostfralla med Cola. Och innan jag ens hade hunnit dricka upp min cola så avbröt Martina samtalet med att Gina Tricot stängde om 5 minuter, så den colan fick jag ju hälla i mig såfort jag kunde. Men vi hann inte in. Men värt ett försök var det ju alltid! Men eftersom att Gina Tricot och alla affärer utanför gallerian stänger två timmar (tror jag) före, så gick vi lugnt och sansat till gallerian och vidare in till H&M där jag köpte ett diadem + hårspännen. Mitt hår såg ut som en skog p.g.a. att det regnade ute. Ni förstår, jag har igentligen lockigt hår, men det tycker inte jag är så fint så jag plattar det i stället. Fast någon gång har jag ju det såklart lockigt. Jag och Martina är på vifft efter en sådan blus/skorta som är på bilden. Jättefina är de! Särskild de som är lite längre som man kan ha tights till. Vi hittade en på BikBok, men det kostade ju skortan! Haha, där va jag rolig va? Men jag måste kila nu! Vi ses och ha en trevlig kväll kära läsare! Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0