Torsdag!

Hej!
Äntligen lov! Så skönt att bara få vila ut nu under påsken! Men det finns ju såklart mycket annat som ska göras. Jag ska städa också hade jag tänkt - VÅRSTÄDA! Nu när det börjar bli vår. Tror jag. =P Idag hade jag en helskön sovmorgon och sen bar det av till heltråkiga skolan för sista dagen. Det hände inget kul alls.. =/ Men senare ska jag kolla på OC och bara slappa. Sen tror jag det kom en bra film på SVT 2 också som jag nog ska se, det va en drama/romantik-film som handlar om en mamma som älskar att vara tillsammans och nära sina barn hela tiden men som blir sjuk och vill göra sina sista dagar/veckor/månader/år (vet inte vad) de bästa i hennes liv. Och sen när hon dör så vill hon också vara nära barnen om ni förstår hur jag menar? Hon kommer alltså tillbaka från andra sidan och vill vara med sina barn. Den heter: Mitt liv utan mig eller My life without me. Och går på TV kl. 22,25 ikväll.
Mark Ruffalo spelar i filmen, han har bland annat vart med i filmen: "13 snart 30". Den verkar rätt bra tycker jag.
Kolla på den! ;) Kolla på trailern här--> http://www.sonyclassics.com/mylifewithoutme/flash/index.html. Klicka sen på trailer som står på bilden längst bort (på bilden är Mark Ruffalo).
Men nu ska jag gå och äta!
See ya!
Hugs, Ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0