Tur av krossad spegel!

Todiloo! ;)

Wat'z up everybody? ;P
Det va ett tag sedan! Jag har inte hunnit sitta så mycket fråmför datorn
dom senaste två dagarna så det har bara vart Martina som har fått sköta
bloggen. :) Men det har ju gått bra ser jag!
Idag är det Lördag och melodifestivalen + sesongsstart för talang 2008!!!
Innan idag så skulle jag städa här hemma lite i min lillasysters rum, och
på väggen så hänger det en spegel...och gissa vad jag gjorde - just det,
tog sönder den! :s Är det gammal skrock som säger att man kan få otur i
vad är det nu... 10 år? eller 5 år? Jaja, what ever. Jag blev i alla fall rädd!
Men mamma sa att jag inte behövde vara rädd. Men jag tror faktiskt att
oturen har vänt i stället! Haha! Jag har haft bra hårdag! :o vilket jag inte brukar ha,
ja och sen är det en sak med en kille som har hänt, men jag går inte in mer på det! ;)

PUSSAR!
Ida.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0