Vanessa Hudgens in my heart!

Om jag är ett VanessaHudgens-fan? ja det är jag!!
Det kan ni skriva upp! Jag älskar också Zac Efron
så för mig som ett fan av bådatvå så är det ju verkligen
skitbra att dom är tillsammans också! :)
men jag undrar om det inte är slut snart? :/ Jaja.
Men jag har plockat ut Vanessa Hudgens klädstil
som jag också är hur förälskad i som helst!!
Take a look vettja´! :)<3
Kramar, Ida

The Best Of Vanessa Hudgens:


Om jag får välja en vardagsstil och en "rödamattanstil" så väljer jag den sista bilden där hon har ett grönt linne och ett par ljusa jeans som vardagsstil (älskar dem!) och som "rödamattanstil" så väljer jag nog den svarta klänningen med en rosett :) också jättefin! Men jag tycker om allting där uppe!
Vad tycker du ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0