Vanessa's nya frisyr!

Hej allihopa! :)
Idag har jag varit i skolan och bakat rulltårta & sytt på min kjol. Tror den blir jättefin, ska självklart lägga upp en bild på den här när den är färdig. ;) Kan avslöja att den är svart & hög midja. :)


Nu till något annat! Igår sågs Vanessa Hudgens strosande runt i regnet med sin nya, ursnygga lugg!
Tycker ni inte att den är fin? Passar henne verkligen, det gamla började bli lite tråkigt...;)
Har tänkt klippa mig i april eller maj, men bara topparna. Vill ha ett långt svall, det var längesen jag sparade det riktigt långt! Man kan ju i alla fall testa, right? ;)
http://widget-be.slide.com/widgets/slideticker.swf





Kramkram,
Martina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0