When you least expect it...

Vaknade upp imorse vid tjugo i sju, trött som vanligt. Jag måste ligga kvar minst en halvtimma innan jag känner mig någorlunda pigg, någon som känner likadant? ;O
Hursomhelst, efter en stund kommer mamma in och berättar att det är snöstorm.
Va?! Så kollade jag ut genom fönstret. Stora vita snöflingor hade fastnat på fönsterkanten.
Det är ju mars! Och igår var det soligt och varmt. Shit...
Mars är verkligen en månad som skiljer sig från de andra resterande 11.
Det känns som om hälften av alla man känner fyller år i mars, det kan snöa ena dagen och vara varmt den andra, för att sedan vara varken eller. Mars är väl övergångsstadiet.
För i februari kan man förvänta sig att det ska snöa, men inte i april, absolut inte!


Imorgon ska jag och ca 15 stycken andra repa hela dagen. Gött!
Gött för att jag bara är med på en av låtarna och kan slappa, gött för jag slipper alla lektioner och GÖTT för att jag får sjunga på skoltid. Wünderbart.



Massa kramar,
Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0