9 days to go...

Snart är det sommar på riktigt, yippie! Om 9 dagar är det juni månad, förstår ni. Och då är det för de flesta inte mer än 14 dagar kvar till sommarlovet. Ska bli skönt. Men jag hatar när man inte har något att göra, många dagar spenderas hemma stirrandes, haha. Men den här sommaren ska det bli ändring på det! Det jag redan har planerat är framträdanden och semester än så länge. Men man ska väl ta dagen som den kommer, men jag älskar att planera saker. Antar att det är för att man alltid har något att se fram emot då.

Så, vad har ni för helgplaner eller kvällsplaner, framförallt? Själv ska jag slappa framför Talang 2008. Tycker inte det är särskilt underhållande egentligen men tror inte det finns något bättre på tv ikväll. Om jag har fel så tipsa mig gärna om något kul! :)



Massa kramar,
Martina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0