A day off in the city.

God morgon/god middag! Är ledig idag så jag har sovit riktigt länge i vårt lilla tält på tomten, tvéstjärtarna kom inte in ändå.. ;p Nu ska snart jag och lillasyster till stan och fika lite + kolla lite i affärer :) Jag har ett presentkort på On you'r mind 300:- så det känns ju rätt gött ändå att man har liite. Sen efter stan ska vi sticka och hämta min kusin som bor i stan, hon ska med oss hem och leka med sofie. Det blir inge bussresa till stan idag, jag bestämde att vi skulle cykla istället! Vi bor ju i stan plus att det är fint väder, typ 20 grader och sol ska det bli idag, JIPPI! Gött gött. Men nu ska jag ta och göra mig iordning innan syrran tappar rösten!
(Bilder från stan kommer sen!)
Ha en bra dag! Hugs, Ida.


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-08 @ 11:46:32
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Camilla

Hej:), läs gärna om min bussresa idag xD haha. kram

2008-05-12 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0