Det är fredag & helg!

image239
Bild: Kajsa.
Hej!
Nu är jag tillbaka! Internet har inte funkat här hemma på ett par dagar, men nu är det igång igen! Har verkligen saknat att blogga! Men Martina har ju uppdaterat för er.

Hela veckan i skolan har varit rätt så soft! Mycket övningar till konserten som var innan idag och då slapp man ju lektioner! Moahaha! ;p Det gick rätt bra att sjunga, förutom att jag vart rätt så nervös innan vi gick upp på scen, men det gick typ över direkt när vi börjat sjunga. I sommar så skulle jag & Martina sjunga i stan men vi har fortfarande inte valt någon låt, Martina vill ha "This is it", den som Agnes Carlsson sjung i Idol för några år sedan, men jag vet inte... ni kanske har något annat förslag? I så fall har vi bestämt att vi vill ha en låt med fart i & som är rolig att sjunga! :) Så kommentera om ni har något förslag!

Ikväll klockan sju ska jag till Kajsa på tjejfest, ska bli riktigt kul! Vi ska äta marängswisch (hur det nu stavas) och kolla på film "She's the man" någon som sett den? Jag lägger upp dagens festoutfit senare.

Imorgon så smäller det! Då öppnar Funcity i Varberg! Och då ska jag självklart dit och skaffa mig ett säsongskort, men jag ska även vara där hela dagen imorgon med lillasyster och kusinvitamin! Jag var där varje dag förra sommaren nästan, för det kostar ju ingenting med säsongskort ;p Och samma gäller i år, eller iaf när Martina är bortrest i Italien! :p Jag kan ta med kameran och ta lite bilder så också, jag ska även ta med den till Kajsa ikväll. Men jag ska gå och göra mig i ordning nu så ni får ha en go fredagskväll!
Massa pussar, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0