Envy is a creepy little monster

Hej igen!
Idag är jag hemma från skolan. Det är både skönt och tråkigt. Det är skönt att slippa friluftsdagen (tack mamma som sjukanmälde mig (;) men tråkigt för vad ska jag göra?! Ida är i musiksalen hela dagen för att öva till skolavslutningen, vilket jag också skulle varit egentligen men jag åker ju till Italien innan skolavslutningen tar plats! Usch och fy. Vet ni vad dom kommer göra hela dagen? Lyssna, sjunga, äta pizza, lyssna och sjunga. Och prata. Och skratta. Neeej, fan vad avundsjuk jag är. Usch. Jag tycker inte det är en stor grej att erkänna sånt som de flesta verkar tycka. Jag har ju en grund till att vara avundsjuk, eller hur? Ida - jag är sååå arg på dig! Förlåt, men idag är jag det. Strunta i det bara, det är inte ditt fel, det är mitt fel. Men jag är arg på dig nu. Inte imorgon kanske - men idag. Förlåt.

Nej, nu får jag ta och läsa lite i Alex blogg och om en stund blir det köttbullar & mos (Well, inte hemmagjord. Men det är ändå mat!). Någon som vill byta liv en stund? Till sådär, runt tre? ;)







Pusssar,
Martina.

Kommentarer
Postat av: Emms

Gullig blogg! :)

2008-05-26 @ 12:56:22
URL: http://hej.blogg.se
Postat av: malin (:

åh, vad kul att du gillade den! var det färgen som du fastnade för kanske? :) hihi

2008-05-26 @ 13:12:59
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: DENISE DORNELL

ha en bra da !

2008-05-26 @ 13:19:13
URL: http://dld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0