God morgon sunshines!

Good morning, jag vaknade precis och klockan är bara kvart i åtta ungefär! Men jag la mig inte så jättesent igår det blev vid elva ungefär. Haha, jag som sa till Martina att jag sover länge idag och att jag ringer henne sen ;p. Men så blev det icke. Idag ska jag och Martina till stan, jag har inga pengar men jag ska tigga lite prngar av mamma till fika i alla fall! :) Så det blir inga inköp idag inte, OM jag nu inte skulle få liite liite mer pengar utav mamma, men det tror jag inte. Nu är det inte alls långt kvar till skolavslutningen! Ungefär 20 - 21 skoldagar kvar (för mig). Vi slutar den 11 Juni, när slutar ni som går i skolan? :D
Jag ska försöka hinna slänga upp dagens outfit sen också!
Ha en bra dag! Puss, Ida. <3

















Kommentarer
Postat av: Junitjej

Sommarvärmen vi har fått är helt underbar!!

2008-05-10 @ 07:57:31
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Peggy,

godmorgon

2008-05-10 @ 08:02:53
URL: http://peggypeggy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0