Hett!!

Tjodilo! Jag kom hem från stan för en stund sedan. Jag köpte glass på Hamnkiosken och sen solade jag på Barnens badstrand, gött! Och jag doppade benen i havet i alla fall, räknas det? ;p Jag hade solskyddsfaktor på mig så jag är inte något solbränd men inte så brun heller där emot. Men om man ska sola så ska man ligga där en heldag och inte i en timma med tunika och tights på sig! :p Jag kanske ska dra ner imorgon och sola lite till, om det blir fint väder vill säga :). Jo just detja! Jag har tagit kort på allt nytt som jag köpt de senaste två veckorna så det ska jag ta och lägga upp nu strax + dagens outfit okså :). Har ni vart i Varberg någon gång förresten? =)
Sommarkramiis / Ida. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0