Hungrig som en varg.

Hey! Ojojoj! Jag är utsvulten, har inte ätit sen elva ungefär, vi har bara massa äcklig mat hemma som jag inte vill äta ändå. Men pappa skulle iväg och köpa mat till mig, tack & lov! Är ju hungrigare än en varg. Pappa ringde sjukvårdsupplysningen innan och förklarade hur jag mådde, men de sa att jag skulle åka in så att en doktor får kolla på mig. Det kunde vara mycket sa han/hon, men jag hoppas att det inte är allvarligt.

Igentligen skulle jag va med L & D vid halv tre, men dom kom aldrig :S dom stack till IKEA istället. Vad schysst!.. Nooooot! Men jag får la klara mig själv då då. Jag är jättesugen på chips eller ostbågar!! Men jag får ine äta det av pappa... >.< Vi vet ju inte än vad det är med mig.. Men jag ska säga till lillasyster sen att hon går och köper det ändå. Måste ha!! :) Ursäkta att jag är så negativ och beroende av vissa saker idag, men jag mår ju som sagt inte lika bra som jag brukar, och jag vet inte vad det är med mig. Men jag får ta och sluta skriva innan det blir för ointressant! Ha det bra, Kram ida.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du haft en bra dag =)

2008-05-13 @ 20:28:21
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0