I skolan!

Hejsan jag är i skolan nu och vi får jobba med lite vad man vill. Jag valde att sitta vid datorn och göra specialarbete, men orka! ;p Det är typ klart ändå. När jag kommer hem idag ska jag va med Martina. Vi ska kanske till stranden och sola benen! ;) Jag älskar att gå barfota i sanden på stranden, haha det rimmade! ;p Jag vill kanske till stan också och bara kolla lite granna! Det är ju helg sen efter denna dagen, som slutar vid halv två. Göttgött! Ska sola hela helgen, det ska bli typ upp mot 25 grader! ;o Jag vet! Erkänn att det är sommar nuva! ;) Men nu får jag nog återgå till arbetet innan läraren märker att jag är inne på annat, men jag hittar ingenfakta om dödskalleapor. Men aja vi ses!
Kram, Ida.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-09 @ 16:55:34
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0