ILLROSA MÅNDAG, *

Shoosan bloggen! Förlåt om inte jag har bloggat på fleera dagar, men det har nämligen varit så att musen till våran dator inte fungerat så jag har haft vääldigt svårt med att INTE sitta vid datorn över huvud taget! Har längtar jättemycket efter att få blogga igen... men nu äntligen kan jag göra det igen! :) Jag har mycket att skriva om och visa för er! ;)

Vill ni veta hur smart jag är? Då ska ni höra här.. Innan när jag kommit hem från stan med Martina så slängde jag av mig jeansen och tog på mig mysbyxor och linne, jag slängde på lite illrosa läppstift också (fråga mig inte varför) och just då (såklart) så knackar en gubbe på dörren. Jag blev så ivrig och undrade vem det kunde vara som knackade på att ja glömde bort att jag hade illrosa läppstift på mig. Och ja, jag öppnade självklart dörren och såg att han kollade lite konstigt på mig med jag fortsatte att prata och hade helt glömt av att jag stog där med gråa mysbyxor, svart linne och illrosa läppstift. När jag stängt dörren och gått in tittade jag mig i spegeln och såg vad jag hade på min läppar. "Å nej!" det var det första jag tänkte.. men what ever, I'll get over it :) Smartass säger jag bara!

Skolan idag igen då efter fyra dagars ledighet, eller tillbaka till helvetet som jag brukar säga :p Det  hände inget speciellt, jag fick gå tidigare i eftermiddags för jag skulle iväg till vårdcentralen och kolla in höft (vet inte vad jag gjort) de tog blodprov (stick i fingret) och kände och kom fram till att det sitter som en "muskelfästning" vid bäckenet och det är där jag har ont. Vi köpte Ipren så nu kan jag få lugna nätter igen! :) Men nu ska jag ta kort och visa er mina skolavslutningskläder och allt annat jag köpt på minilovet!

Hugs, Ida! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0