Just another thursday

Buon giorno!
Vilken strååålande dag, inte ett enda moln och i skuggan visar våran termometer att det är 18.3 grader. Wihoo! Såna dagar gillar vi! Idag har vi i Varberg studiedag och därför känns dagen extra härlig. Om 1½ timma ska jag & bror åka in till stan för lunch med mamma. Sen ska man ut på skojakt! Vill ju ha ett par gladiatorsandaler men är riktigt kräsen när det gäller det. De är ju fulsnygga, och många trillar över gränsen och är bara fula. Måste leta runt lite på internet också, vill liksom veta vad jag vill ha på ett ungefär. Jag är otroligt shoppingsugen idag. VARFÖR blir man alltid det när man inte har speciellt mycket cash?! Jesus vad sur man kan bli...har ett presentkort & that's it, haha. ;) Men jag köpte en urtjusig body på Gina Tricot så jag är ändå nöjd. Vi sparar en massa pengar till en resa just nu så det finns ju en anledning, a good one. Nu är det bara 29 dagar kvar tills jag åker till Sardinien! Jag kommer inte uppdatera varje dag då, det förstår ni säkert. Så därför är det riktigt bra att vi är två här på bloggen!


Nej, nu får jag ta och fixa i ordning mig lite!




Ciao,
Martina.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka grymt snygga sandaler! :)

2008-05-08 @ 11:32:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: amalia

sjukt fina sandaler!

2008-05-10 @ 15:41:34
URL: http://amaliasstil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0