Lördagskväll

Hola! Nu sitter jag och bara väntar på att Martina ska knacka på. Vi ska gå till affären och köpa gott till ikväll, eller jag ska det, men hon följer med mig. Sen måste jag vattna på kolonilotten och kolla om mina blommor har kommit upp! Jag lovar att ta kort på mitt land sen när blommorna kommit upp, för det lär bli riktigt fint! Jag har planterat massa olika sorters blommor. Men jaja, nog om det. Ikväll klockan åtta så ska jag kolla på Sommarkrysset klockan åtta på fyran. Men jag ska in klockan sju och duscha fort innan det börjar, så jag tycker att Martina borde komma snart! ;p men jag ska gå och ta något i magen. Jag åt för två timmar sedan och blev proppmätt, men nu är jag hungrig igen! Konstigt :p Men jaja ha en underbara lördagskväll! Kramar, Ida. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Låter inte helt fel det heller ;) Vi hade en jättetrevlig kväll.

2008-05-17 @ 22:52:41
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0