Lyxiga fredagen.

Hey! Jag måste säga att jag hinner inte alls med att blogga så mycket, men jag försöker så gott jag kan. Nu ska jag strax sova, har precis tvättat moppen så nu skiner den! *bling bling*.

Idag har jag vart i skolan. Egentligen så hade vi friluftsdag idag nere på Apelviken, men jag ska sjunga på skolavslutningen så vi skulle öva i skolan hela dagen, värsta skönt att vara de enda eleverna på hela äldrehuset! Jag ska sjunga Angels med Robbie Williams, go låt att sjunga måste jag säga! ;p Vill ni veta vad vi 15 elever som var kvar på skolan fick för god mat? PIZZA! Haha! Johan (läraren) beställde fyra familjepizzor + sallad! Gottgott var det :)

Imorgon blir det en helt vanlig skoldag med lektioner och sånt, vet inte om vi ska öva än, men det säger dom till om imorgon annars. Efter skolan ska jag till Fun City med kompisar! :) Men nu ska jag sova så ha det så bra!
Kram, Ida. <3


Robbie Williams - Angel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0