Mjöliga händer.

Hej! Jag håller på och lagar pannkakor, eller jag har precis gjort smeten så jag är rätt så mjölig om händerna nu, haha.. ;p Inatt så vaknade jag med världens huvudvärk och kunde inte somna om så jag gick ner och tog en panodil. Visst, det hjälpte lite men då började jag svettas som fan! Men jag lyckades tillslut somna om ändå, men sen vaknade jag med kramp i magen & det kändes som att jag hade en punkterad lunga, men det hade jag ju såklart inte... ;p Efter det så kunde jag inte gå till skolan och ha så ont & samtidigt vara skittrött bara för att jag varit uppe hela natten nästan. Så jag stannade hemma idag.

Jag har legat i soffan och kollat på alla Eva & Adam avsnitt i sex timmar! :) Och runt tolv så kom bästaste Martina med blommor till mig <3 Så gulligt! Hon hade precis ätit lunch och hade rast, så hon passade på <3. Jätteglad blev jag Martina <3. Nepp, nu får jag gå och göra i ordning mina pannkakor! Är så jävla hungrig nu! Ha det bra,

Kram Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0