Mums i magen ;)

Todiloo everybody! Jag sitter och mumsar i mig smörgåsar just nu, hann inte äta någon frukost imorse så jag är rejält hungrig måste jag säga! Nu har vi ledigt imorgon så det blir slappdag. Jag har lovat min lillasyster att tälta på baksidan inatt så jag somnar väl förmodligen i tält ikväll då! :) Jag har lovat er i så många dagar nu att jag ska lägga in allt jag köpt under "minilovet" som var förra veckan, så nu får jag ta och göra det idag faktiskt! =)
Lite senare ska jag och Martina iväg och kolla på fotbollsmatch. Det är ingen stor matck så men vi känner en del som är med i BÅDA lagen! Så det blir väl kanske lite svårt att välja vilket lag man ska puscha på eller bua för när det blir mål. Det är Trönninge BK - GIF som spelar.

I skolan idag så hade vi matteprov, gick verkligen inte så bra! ;S Talen som vi hade har vi inte ens jobbat med än..
Annars så gick vi rätt mycket idag tycker jag, på SO:n gick vi på tipspromenad och på gympan också.
Men jag ska sticka och fixa bilderna nu! Ha det bra!
Kram, Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0