Shopping in my <3

Som sagt, idag var jag och shoppade lite i staden!

Nöjd med mina köp, men kilklackarna ska jag nog byta till en storlek större. Upptäckte att ena min fot är större (även på bredden!) än den andra. Udda, någon?! Haha, nej men det får bli en 38:a istället.
Örhängena är uuurgulliga men tyvärr har jag inte hål i öronen, ska nog ta hål senare i sommar. Var bara tvungen att slå till på dom, älskar hjärtörhängen! Nu ska jag snart ta och stänga av datorn, vi får gäster om en stund här. ;)



Kilklackar, Adelante (Scorett)
Ballerina, Scorett
Hårspänne med vit blomma, H&M
Örhängen, H&M



Ha en underbar torsdagskväll!

Martina.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Snygga örhängen :)

2008-05-08 @ 21:25:58
URL: http://klacksko.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0