SHOPPINGSAKER! *

Hej! Läste du det förra inlägget? Då har du anledningen till att jag inte lagt upp allt detta på en vecka, men jag kan ju ta det här också om du inte orkar bläddra ner lite och läsa det där. Jag hade ett såkallat minilov förra veckan och då var jag på stan rätt så mycket. Men när jag skulle lägga in allt på datorn så fungerade inte musen.. :/ Och det gjorde den inte på några dagar, men i veckan då den väl fungerade hann jag inte heller eftersom att jag har skola och mycket annat. Men om ni vill får ni gärna kolla här nedan på sakerna! :)
Ha en bra lördagskväll! / Ida. <3

image217  

En svart el. blå/vit randig klänning köpt från On your mind 279:-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image220

En blå T-shirt från Gina Tricot där det står Evil på som betyder ond. Rea på 49:-
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image221

En foundation från Essens + en foundationsvamp från Kicks. Svamp: 25:- & Foundation på rea 119:-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image222
image223

Örhängen från H&M Trepar: 19,50:- Randiga: 19,50:-
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

image225

Solbrills från H&M, bruna. 79:-
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad tycks? ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emily

Fin klänning högst upp!

2008-05-11 @ 17:57:04
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0