Sjuk..

Hejsan :) Nu har all magont börjat gå över till bröstsmärtor. Sjukt ont gör det! Det ät ofattbart, jag vet inte vad som har hänt eller vad jag har gjort, jag har ju inte precis gjort något ovanligt den senaste veckan. :/ Konstigt! Men mamma skulle nog ring till sjukupplysningen senare och förklara hur jag känner så kan kanske han/hon säga vad jag ska göra eller vad det är om de nu skulle kunna veta det. Haha, när jag skulle gäspa imorse så gick inte det eftersom att det gör skitont när jag tar djupa andetag, så jag satt där och kämpade för att gäspen skulle gå över ett bra tag. :p

Hela dagen så har jag legat och kollat på Eva & Adam, igen. ;p Jag älskar de avsnitten! :) Men jag kollade inte på alla. Nu är klockan halv tre ungefär så nu slutar snart mina klasskompisar. Jag hatar att vara ifrån skolan såhär länge.. okej två dagar, men jag vet ju inte när detta kommer att gå över. Men jag ska nog kanske vara med L & D senare, men det är ju inte direkt samma sak som att vara i skolan, dm kan ju gå hem om det sulle vara så. Men jag måste gå och försöka trycka ner mig mat och sen ska jag duscha! Ha det bra, och håll gärna tummarna för att detta inte ska vara något direkt allvarligt.

Puss! Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0