Solsting?

Shoo! Har jag fått solsting eller? Den frågan har jag haft i huvudet hela dagen. Jag skrev ju igår att jag inte mådde så bra o.s.v. och nu tror jag att jag vet, jag tror att jag har tillbringat för mycket tid i solen de senaste varma dagarna. Hettan kom så plötsligt till Varberg det bara vände på några dagar! Men imorgon säger SMHI att det ska bli kallare och kanske till och med regn. Men det vädret vill jag ju inte få tillbaka! Usch, bortbort från mig.

Annars? Jo då mår jag väl bra, jag var ju på kalas innan hos min mammas moster och det vara riktigt trevligt faktiskt. :) Vi blev bjudna på massor utav goda bröd med räkfyllning i & till efterrätt så fick vi kladdkaka och kakor. Så jag åt ju ihjäl mig! Man får ju passa på, som jag brukar säga. ;p Imorgon är det skola igen.. nej usch och fy! Jag är så jäkla skoltrött nu så det är inte sant asså! Jag räknade ut idag att det är 31 dagar kvar till skolavslutningen med helger inräknade, alltså ca, sju veckor. Orkar inte mer! Så för att jag ska orka imorgon så ska jag lägga mig tidigt och sova så att jag är piggare än piggast imorgon! Men det kommer nog ändå inte att fungera. Har ni något bra tips på hur man kan orka med den sista skoltiden innan skolavslutningen?.. Om ja, kommentera & säg ditt så ska jag publicera alla era tips här så kan alla skoltrötta läsa och få inspiration. Ha´t bra! Puss / Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0