Sommardrömmar...

Snart är det sommar. Det är inte ens en månad kvar nu. I can't wait!
Tänk så härligt. Sol, bad, glass, grillkvällar, korta klänningar, solbränna...
Men det är långt ifrån det enda jag tänker på när jag tänker "sommar".
Jag tänker en hel del på modet också.

I sommar ska jag inte sommarjobba, men nästa ska jag med all säkerhet göra det.
Call me an idiot - men jag hade faktiskt tänkt att slå till på något riktigt dyrt då.
Något som man inte kommer ha råd med sen. För man är väl som rikast efter sitt sommarjobb - right?
Net A Porter har så otroligt många snygga saker. Man vill klicka hem i stort sett allt!

Helst av allt skulle jag vilja ha en riktigt, riktigt fin klänning. Fast, tja, min lön räcker säkerligen inte till klänningarna jag nämner här, men man kan alltid drömma. Marchesa, Christian Lacroix, Zac Posen...åh. Sweeet dreams.



With love,
Martina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: verkligen, hn var otrogen mot henne fy fan... visste du att dem firar sitt 5årsdag under programet?

2008-05-04 @ 21:16:47
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Alexandra

sommaren är underbar =)

2008-05-05 @ 19:17:42
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0